В результаті аварії постраждали 6 людей, деяких довелося оперувати. Депутат Трухін не коментує інцидент і не відповідає на дзвінки.

Десятки інформаційних видань видалили зі своїх сайтів новину про ДТП на Бориспільській трасі, яка сталася 23 серпня і ймовірним винуватцем якої був народний депутат фракції «Слуга народу» Олександр Трухін. Список цих медіа наводить «Радіо Свобода».

Як ми писали, нардеп, ймовірно, керував автомобілем марки Audi, при цьому не дотримався безпечної дистанції та швидкості руху. Машина Трухіна вдарила Ford, який у свою чергу протаранив Daewoo: шестеро людей отримали ушкодження, серед яких двоє дітей, а також голова комітету арбітрів федерації футболу України Лучано Лучі та його помічник Роман Лишень. Останніх після госпіталізації довелося оперувати.

Зі слів очевидців, Трухін був п’яним у момент скоєння аварії, як і інші чоловіки, які були з ним в автомобілі. У поліції факт цієї ДТП підтвердили, але імен учасників не назвали.

Те, що Олександр Трухін був на місці аварії, підверджує відео одного з телеканалів з місця ДТП. Телеканал це відео вже видалив, однак користувачі соцмереж зберегли його і нині роблять репости на своїх сторінках.

На ролику помітно, що біля автомобіля після ДТП стоїть чоловік, дуже схожий на Трухіна.

Пізніше деякі Телеграм-канали опублікували фото ймовірно з Трухіним на місці аварії.

Чоловік, дуже схожий на Трухіна на місці ДТП

Новину про аварію за участю Трухіна написали десятки українських новинних сайтів, однак за декілька днів з багатьох її було видалено. Пізніше представники деяких медіа повідомили, що отримали листи з проханням за гроші видалити новину.

Зокрема, про це повідомили шеф-редакторка видання інформагенції «Центр новин» Ольга Витак та головний редактор видання «Трибуна» Олег Щербаков.

Спортивний журналіст та кореспондент проекту «Зупини_Лося» Костянтин Андріюк повідомляє, що за видалення новини про Трухіна сайтам пропонували щонайменше 200 доларів.

За даними «Радіо Свобода», новини про ДТП за участю Трухіна видалили понад 30 видань, серед яких: Футбол 24UA-FootballIsportMeta-Ratings1927.kiev.ua, Динамо Киев от Шурика УНИАНSport.ua , Football.ua, СегодняАнтикорГлавкомУННАргументы и ФактыComments.ua, Depo.ua, ВестиФактыТСНОбозревательТелеграфГордон, Комсомольская правда в Украине, ФразаАргумент,NewsWeek, Вести-UA, BigmirУкраїнські новиниГолос.UAГлавкРезонансСудебно-юридическая газета.

А журналіст Сергій Грішин відзначив також те, що видання «Українська правда» написало про цю аварію лише тоді, коли стало зрозуміло, що інші медіа видаляють новини.

Заступник головного редактора УП Євген Будерацький у відповідь на це зазначив, що, мовляв, новину «пропустили, а не змовчали».

Видання «Полтавщина» навело подробиці поїздки Трухіна. Повідомляється, що вранці 23 серпня нардеп, який є головою обласного осередку партії «Слуга народу», брав участь в урочистому відкритті найвищої щогли з Державним прапором у Полтаві.

Як зазначає видання, після завершення урочистостей Трухін разом з головою ОДА Синєгубовим та головою облради Біленьким обідали в полтавському ресторані «Лілея», де депутат пив віскі.

«На зауваження присутніх, що йому ж сідати за кермо, нардеп віджартувався, що наші закони мають суворе покарання, але вони необов’язкові для виконання. Тож Трухін пив на рівні з полтавцями і потім сів за кермо автомобіля Audi та поїхав у напрямку Києва» — йдеться в повідомленні.

Видання додає, що автомобіль Трухіна начебто також зупинявся на трасі біля ресторану «Каспій» (с. Лобкова Балка), який належить однопартійцю Трухіна, який зараз є керівником фракції «Слуга народу» в Полтавській обласній раді. В ресторані «Каспій» Трухін начебто міг випити ще.

В партії «Слуга Народу» ні ДТП, ні видалення новин зі згадуванням Трухіна поки не коментують. Телефон самого Трухіна, як інформує УП, поза зоною доступу.

Нагадаємо, нещодавно дружина «слуги» Камельчука неправильно припаркувалася біля ВР, а її чоловік ще й нахамив активістам.

Фото: Фейсбук