Батько хотів віддати її в дитбудинок, а мати зловживала алкоголем.

Про це йдеться у сюжеті ТСН.

У Боярці, що на Київщині, в академічному ліцеї «Гармонія» 16 лютого дві учениці сьомого класу випили по 40 таблеток «Дротаверину», внаслідок чого одна з дівчат померла. Друга дитина перебуває в реанімації в середньо стабільному стані.

Друзі дівчинки розповідають, що уже не раз відмовляли однокласницю від самогубства, тому відкидають версію, що вона просто слідувала трендам із соцмереж. Вони переконані, причиною таких помислів ставала неблагополучна сім’я.

Перед тим, як випити пігулки дівчата зателефонували до своїх друзів попрощатися, а коли ті прибігли на допомогу, то уже знайшли подруг непритомними. Однокласники кажуть, що батьки загиблої розлучилися, тато погрожуав їй дитячим будинком, а брат завжди бив. Тим часом мати чато вживала алкоголь, чим ще більше ускладнювала стосунки з дитиною.

Діти випили спазмолітичні препарати і їх дія не є шкідливою чи токсичною, але передозування будь-яких препаратів може закінчитися летально. 

Анастезіолог лікарні зазначив, що життю другої дівчинки нічого не загрожує, оскільки медики надали їй оперативну допомогу ще у кареті швидкої допомоги. Дівчина, яка перебуває у лікарні, вже дала свідчення поліції.

«Ми вимили залишки препаратів, які не встигли всмоктатися. Надалаі ми продовжує інтоксиційну терапію» – зазначив лікар Максим Коваленко.

Тим часом у Школі дитячої безпеки через свій Facebook запевняють, що такий тренд із вживанням таблеток раніше шириться у популярній серед дітей соцмережі TikTok. Відео з хештегом дротаверин налічує понад 15 тис переглядів, але зараз ці відео видаляються.

Суть челенджу полягає у тому, щоб випити 40 таблеток препарату «Дротаверин» і слідкувати за наслідками. А наслідком цього стала смерть восьмикласниці.

Враховуючи те, що препарат «Дротаверин» є аналогом препарату «Но-шпа» та відпускається без рецепту слідчі невідкладно направили листи до Держлікслужби України щодо законності продажу лікарських препаратів дітям, йшлось у програмі “Київ. NewsRoom” телеканалу “Київ”. Крім того, поліцейські встановили провізорів, які зізналися у тому, що продали лікарський препарат дітям.

Невролог Олексій Пелепейченко наголосив, що максимальна доза цього препарату для дитини це шість таблеток, а дівчата при цьому випили аж 40. І що важливо, навіть передозування цим препаратом не дає галюциногенної дії, тому складно уявити, якого ефекту добивалися діти.

«Всмоктування такого препарату відбувається через шлунок і цей процес відбувається дуже швидко. Практично через це і не змогли врятувати дівчинку, оскільки речовина динамічно швидко розповсюджується по тілі людини через кров. Потім препарат сповільнює ритм серцебиття, аж до його зупинки», – зазначив лікар.

Нагадаємо, голова Київської облдержадміністрації Василь Володін уже дав доручення профільним службам провести термінове розслідування трагічного випадку. 

Фото: піксабей